Kundservice 2018-11-05T07:38:45+00:00

Kundservice Göteborgs-Posten

Vad behöver du hjälp med?

Papperstidningen

Prenumerationsärenden dygnet runt på Mitt konto

Skapa konto

Skapa en inloggning till Mitt konto så får du tillgång till all lokal kvalitetsjournalistik på gp.se. På Mitt konto kan du också själv göra adressändring, lägga in uppehåll i din papperstidnings prenumeration eller reklamera utebliven tidning. Mitt konto är öppet dygnet runt. Vi har skapat en manual som hjälper dig att komma igång med ditt konto.

Skapa konto

Adressändring

Du kan själv göra din adressändring, eller tillfälliga adressändring på Mitt konto.

Adressändra på Mitt konto

Uppehåll

Du kan själv göra uppehåll i din pappersprenumeration på Mitt konto.

Gör uppehåll på Mitt konto

Reklamation

Du kan själv göra en reklamation om ex. din tidning inte har kommit dygnet runt på Mitt konto.

Reklamera på Mitt konto

Kundservice Göteborgs-Posten

När du behöver personlig hjälp

Frågor och svar

De vanligaste frågorna som gäller din prenumeration, våra produkter och tjänster har vi samlat på en separat sida som du hittar här.

Till frågor & svar

Kundservice

Gäller ditt ärende adressändring, uppehåll eller reklamation, så kan du göra dessa ärenden på Mitt konto dygnet runt. Via vårt talsvar på 031–80 47 05, kan du själv knappa in ditt ärende. Du kan också kontakta kundservice genom vårt kontaktformulär, eller ringa oss vard. kl 08.00–16.00 på 031–80 47 00.

Formulär kundservice
Uppsägning av Digital Bas gör du själv via Mitt konto.
Vill du göra uppehåll av din papperstidning, så gör du det enkelt på Mitt konto.

Mitt konto

Permanent adressändring gör du själv enkelt på Mitt konto.

Mitt konto

Tillfällig adressändring gör du själv enkelt på Mitt konto.

Mitt konto

Din nyprenumeration startar när vi på Kundservice har administrerat din beställning. Önskar du ett specifikt startdatum, så anger du detta i meddelande-fältet.