Kundservice Göteborgs-Posten
Vad behöver du hjälp med?
Papperstidningen
Prenumerationsärenden dygnet runt på Mitt konto
Kundservice Göteborgs-Posten
När du behöver personlig hjälp
Frågor och svar
De vanligaste frågorna som gäller din prenumeration, våra produkter och tjänster har vi samlat på en separat sida som du hittar här.
Kundservice
Gäller ditt ärende adressändring, uppehåll eller reklamation, så kan du göra dessa ärenden på Mitt konto dygnet runt. Via vårt talsvar på 031–80 47 05, kan du själv knappa in ditt ärende. Du kan också kontakta kundservice genom vårt kontaktformulär, eller ringa oss vard. kl 08.00–16.00 på 031–80 47 00.
Reklamation
Gäller ditt ärende reklamation eller utebliven tidning kan du göra dessa själv på Mitt konto dygnet runt. Du kan också kontakta oss via vårt kontaktformulär, eller ringa vårt talsvar på telefon 031 – 80 47 05. Vill du ha personlig kontakt ringer du 031 – 80 47 20. Öppettider: Måndag – Fredag 07.00–13.00, Lördag 07.00–12.00, Söndag 07.00–13.00.