Kundservice 2019-03-14T08:15:57+00:00

Kundservice Göteborgs-Posten

Kundservice

Vanliga frågor och svar

Få hjälp via vårt kundforum

De vanligaste frågorna som gäller din prenumeration, våra produkter och tjänster har vi samlat på vårt kundforum. Här kan du även ställa frågor till oss.

Till kundforum

Gör dina prenumerationsärenden enkelt själv

Öppet dygnet runt via Mitt konto

Skapa konto

Utför dina prenumerationsärenden när det passar dig. Se vår instruktionsfilm här. 

Skapa konto

Adressändring

Du kan själv göra din adressändring, eller tillfälliga adressändring på Mitt konto.

Adressändra på Mitt konto

Uppehåll

Du kan själv göra uppehåll i din prenumeration på papperstidningen på Mitt konto.

Gör uppehåll på Mitt konto

Reklamation

Du kan själv göra en reklamation om ex. din tidning inte har kommit dygnet runt på Mitt konto.

Reklamera på Mitt konto

Kontaktformulär

När du behöver personlig hjälp

Vi hjälper dig

Gäller ditt ärende adressändring, uppehåll eller reklamation, kan du göra dessa på Mitt konto dygnet runt eller via vårt talsvar på 031–80 47 05.
Du kan också kontakta kundservice genom vårt kontaktformulär, eller ringa oss vardagar. 07.00-16.00 samt lördagar och söndagar kl. 07.00-13.00 på 031–80 47 00.

Formulär kundservice senaste
Uppsägning av Digital bas gör du själv via Mitt konto.
För att säga upp någon annan prenumerationsform når du oss lättast på telefon: 031804709.
Vill du göra uppehåll av din papperstidning, så gör du det enkelt på Mitt konto.

Mitt konto

Permanent adressändring gör du själv enkelt på Mitt konto.

Mitt konto

Tillfällig adressändring gör du själv enkelt på Mitt konto.

Mitt konto

Din nyprenumeration startar när vi på Kundservice har administrerat din beställning. Önskar du ett specifikt startdatum, så anger du detta i meddelande-fältet.
Om du inte fått din tidning, eller behöver reklamera, gör du det själv enkelt på Mitt konto.

Till Mitt konto